maandag 14 november 2016

Home sweet home

Ik ben, na lange busritten, vluchten en treinreizen, terug in België. Hiermee komt mijn Aziatisch avontuur ten einde. Mijn laatste drie weken in Myanmar waren fantastisch, naast de culturele en natuurpracht is Myanmar ook veruit het meest gastvrije en vriendelijke volk dat ik al ontmoet heb. Het land staat in mijn top drie favoriete landen, misschien wel in competitie met Zuid-Afrika. 

Ik heb tijdens mijn vijf maanden reizen en werken in vier landen in Zuid-oost Azië fantastische mensen leren kennen. Met diverse achtergronden, elk een eigen levensverhaal en vaak is de enigste overeenkomst tussen ons de locatie waar we ons op het moment bevinden. Heerlijk vind ik dat.

Het volgende avontuur staat al gepland. Één december verhuis ik naar Zwitserland, nr 29. En deze keer ga ik deze uitdaging niet alleen aan, maar samen met het Lief. We gaan leren skiën in Adelboden, waar ik tevens ga werken als bardame. 

En wie in deze schaarse twee weken geen tijd vindt om met mij een glas wijn te gaan drinken, geen nood. Ik plan tegen de Gentse Feesten 2017 terug in mijn geboortestad te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten