donderdag 30 april 2015

Garden Route

Leuk bezoek uit België vraagt om leuke uitstapjes. 

Rien kwam mij een poos gezelschap houden en in de Paasvakantie planden we avontuur op Garden Route. Terug naar de roots van deze blog, Plettenberg Bay, waar het verhaal ooit begon.

Met slechts een auto en een volle tank vertrokken we, zonder plannen en zonder stress. De Garden Route betovert mij keer op keer weer. Zwemmen in de idyllische blauwe zee van Still Bay, hiken in de ongerepte natuur van Wilderness, kajakken in de lagune van Knysna en zeehonden spotten op Robberg. Ik heb ook Born in Africa bezocht en de nieuwe vrijwilligers hebben Rien en mij vergezeld naar Jeffrey's Bay en Port Elizabeth.
Fantastisch om in Plettenberg Bay rond te lopen, al de plekjes te herkennen (Pizza eten in Pico's en poolen in Flashbacks) en mensen tegen te komen van twee jaar geleden. Alles was nog steeds zo herkenbaar voor mij.

Een hele leuke en ontspannende reis gehad.

Still Bay

Knysna Heads

Robberg - Plettenberg Bay

Robberg - Plettenberg Bay

Snake Sanctuary with Born In Africa

Tsitsikamma Nature Reserve

Tsitsikamma Nature Reserve
Wilderness Nature Reserve


Geen opmerkingen:

Een reactie posten