dinsdag 9 juli 2013

Ik ben al enkele weken terug thuis. De laatste weken in Plettenberg Bay waren emotioneel. Hoewel ik me wel snel terug kan aanpassen in België, mis ik het daar erg. Alle dagen denk ik aan het leven in Plett en Kranshoek, aan de vrienden die ik maakte daar en aan alle verhalen die ik hoorde en zag.

Mijn laatste week in Kranshoek was mooi. De leraren en directie hadden een afscheidsmoment voor mij en Talitha voorzien. Koffie en taart, mooie woorden en cadeautjes. Dit kwam erg onverwacht voor mij en werd daardoor des te meer geapprecieerd. Ook van de kinderen in mijn computerklas nam ik afscheid. De laatste computerles overhandigde ik de kindjes certificaten. Ik kreeg veel tekeningen en brieven. Ik ga ze missen mijn meisjes, en zij mij ook. 

  

Ook van de fijne mensen in Plett nam ik afscheid. Met de vrijwilligers in huis hadden we zelfs een heus afscheidsweekend! Vrijdag was het mijn afscheidsfeestje, zaterdag dat van Talitha en zondag sloten we af met een laatste braai. Het is écht dankzij mijn huisgenoten dat ik zo een goede tijd heb gehad! Dirk en Dorien, ik ga jullie missen! Geniet van jullie rondreis en schaak nog veel. Ik kom voor jullie naar Antwerpen! Charlene, het was altijd lachen met jou. Ze was nog maar net aangekomen in het vrijwilligershuis en ze heeft dus nog een leuke tijd voor haar! Tessy, de meid waardoor ik van Nederlanders ben gaan houden. Sara, met haar luide stem en een hartje van goud.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten